Interim opdrachten

Opdrachtnaam
management assistent voor beleidsontwikkeling en -uitvoering
Organisatie
GGZ Instelling
Plaats/regio
Referentienr
I0015
reageren

Beschrijving organisatie

GGZ instelling

Opdrachtbeschrijving

De organisatie bevindt zich in een turbulente omgeving, die vragen om een strategische heroriëntatie en continue aanpassing van de organisatie en haar medewerkers. De aanpak van deze issues vragen tijdelijk extra inspanning van het management. Hierdoor ontstaat de behoefte aan een assistent die de manager tijdelijk ontlast door het overnemen van  werkzaamheden; bijvoorbeeld het opstellen van beleidsplannen of het maken van businesscases. Daarnaast  met de manager spart over de procesmatige  aanpak bij de beleidsontwikkeling of -implementatie.

De assistent zal met grote zelfstandigheid de taken moeten uitvoeren die de manager aan hem of haar zal overdragen Hierbij zal hij/zij  soms een coördinerende rol moeten vervullen richting de afdelingshoofden. De leidinggevende taken blijven bij de manager.

 

Opdrachtvereisten

Voor deze opdracht wordt gezocht naar een interim manager die;

  • ((beleids)ervaring heeft  in de GGZ
  • bekend is met bedrijfsvoeringaspecten (o.a. zorgpaden) van de sector en op hoofdlijnen bekend is het financieringsstructuur
  • zaken goed kan structureren en coördineren
  • met goede communicatievaardigheden zowel in woord als geschrift
  • Organisatie sensitief is en de gevoeligheden van een omgeving met hoogopgeleide professionals kent
  • zelfstandig kan opereren
  • praktisch is en beschikt over kritisch en conceptueel denkvermogen.

Verwachte inzet

De verwachte inzet wordt vooralsnog geschat op 4 dagen per week voor een periode van 3 maanden. Start is per direct.

Contact

U kunt uiterlijk 24 augustus uw brief, CV en pasfoto mailen naar info@linkingminds.nl.Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Hans Pareau Dumont.  Telefoon: 035-6223440
 

reageren terug naar het overzicht