Interim opdrachten
- Opdrachtnaam
- (project)manager wijkbeheer
- Organisatie
- Corporatie
- Plaats/regio
- Oost nederland
Beschrijving organisatie
Kleine Ambitieuze corporatie is bezig met grote professionaliseringslag. Voor de activiteiten rond buurt en wijkbeheer wil men de efficiency en effectiviteit vergroten. Het betreft een kleine corporatie die haar werkprocessen 'lean en mean' aan het organiseren is
Opdrachtbeschrijving
Opdracht is:
- werkprocessen rond buurt- en bewonerszaken te optimaliseren en te innoveren en de medewerkers en teams te ondersteunen in hun persoonlijke professionalisering.
Uitgangspunt is dat de medewerkers verantwoordelijk blijven voor de externe contacten en de interimmanager meer op de achtergrond acteert.
Opdrachtvereisten
Aan de interim manager worden de volgende eisen gesteld
- werkervaring in een leidinggevende positie in een woningcorporatie
- aantoonbare ervaring in coaching van medewerkers en teams
- sterk in het optimaliseren en structureren van werkprocessen
- beschikt over een zeker pragmatisme bij het vinden van oplossingen die ook toepasbaar zijn in kleine organisaties
- kennis van wijk en buurtbeheer
Verwachte inzet
Verwachte inzet 3 tot 4 maanden met een inzet van 3 tot 4 werkdagen
Contact
Uw reactie CV, motivatie en pasfoto kunt u sturen naar info@linkingminds.nl t.n.v. H. Pareau Dumont